Medium och vika tvätt

Ikväll är det medium och jag har ett enormt tvättberg så det är bara att tvätta och vika, tvätta och vika! Men det är skönt när det är gjort i alla fall! Fast det känns som om tvätthögen aldrig vill ta slut och inte lär det bli bättre! Fast att det är mycket tvätt nu beror nog snarare på lathet fakiskt och inte så mycket att vi smutsar ner mycket kläder. Vi tvättade nog knappt alls under renoveringen ;) Sen fick ju våran katt för sig att använda sängen som toa och då blev det mer tvätt!

Idag har jag jobabt! Var helt totalt slut när jag kom hem! Det hör väl till när man jobbar, det värsta är att jag blir så vimsig när jag blir så där trött! Det är väl i och för sig inte det bästa att bli jättevimsig när man jobbar! Oups
;) än ha rjag inte gjort bort mig i alla fall, peppar peppar! Man har en förmåga att skärpa till sig när man måste antar jag!

Nu är det tv!

See Ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0