Magen växer

Ja det gör det verkligen, känns från varje dag hur det blir större :)  Mys! Ska foto någon dag så ni får se ;)

Idag är en lung och skön dag. Suttit vid datorn tillsammans med ellen och umågts. Försökt att få tag i barnmorskemottagningen men som vanligt lyder rösten

"Välkommen till barnmorskemottagningen i Enköping, vi har tyvärr ingen möjlighet att ta emot fler samtal just nu men var vänlig försök senare eller nästkommande vardag. Gäller det endast åtebud..."

Ja ni förstår skulle jag tro! Väldigt kul att man fösökt i två dagar, så imorogn måste jag antagligen ställa väckarklockan och ringa dem eller nått! Schysst att behöva gå upp extra tidigt en ledig dag för att få tag i barnmorskan, jippie...

Jobbar heldag fredag och lördag så kommer vara sååå pigg sen! Men skönt att få jobba, gillar när jag får ihop pengar. Måste försöka öka på mitt sparkonto, samt betala Calle för bildelarna eller nått. Kan inte låta honom betala allt, inte för han har sagt något men jag vet att han inte skulle bli ledsen i alla fall ;) han är FÖR snäll. Det är bäst att inte be honom om något för då gör han det även om han inte har tid eller ork! Han är underbar men för hans skulle så får man tänka sig för ;)

Nä nu ska jag återgå till mitt BERG med tvätt, tar det nånsin slut??

Bjuder på en bild från juldagen ;)



See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0