Lite känsloutbrott

Ja mitt humör är så upp och ner som det kan vara, skrattar massor, gråter för nada, arg som ett bi och så vidare. Framför allt är allt känslor på MAX, vilket humör jag än är på så är jag det som mycket som möjligt! jag storgårter, jag skrattar som aldrig förr och jag är arg, riktigt riktigt arg! Jobbigast är så klart att vara ledsen och ha den känslan på max men det går över...

Något ännu värre är den ständiga oron för att något ska gå fel och det otänkbara ska hända, jag vill verkligen kunna släppa och jag försöker men jisses vad svårt det är vissa dagar. Mitt största problem är att jag analyserar allt, det gäller inte bara graviditeten utan det mesta i livet ;) Som tur är är jag inte själv utan har mina hjältar stöttar och bär!

Dock har jag börjat inse att det är mycket som måste fixas, helst ska vi bygga två rum på övervåningen och dessutom fixa farstun. Farstun blir i vår när det blir lite varmare men rummen kan nog bli hyfsat snart. Vore toppen att få ordning på allt! Skulle underlätta, i mitt huvud har jag planerat ett rum och blir väldigt svårt att få allt det fixas utan själva rummet ;) Snart är bebis 20 veckor och det betyder halvtid... men än är vi inte riktigt där!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0