En seg kväll

Här är det segt värre ska ni veta!
Sitter hos mamma och pappa och tittar på film, eller de andra tittar på film. Jag mest surfar runt, drömmer om kläder jag inte har råd att köpa ;) insåg att alla bebiskläder är rosa eller gröna/blå. Vad är det för fel på neutrala färger så man kan köpa nått innan man vet vilket kön det är ;) Fast bebiskläder kollade jag bara på hm så ;) Egentligen bryr jag mig inte så mycket om färgerna heller. Skulle ganska lätt kunna köpa ex gröna kläder nu för det spelar ingen roll, svårare med rosa. Vet inte varför men jag ska jobba på det! Lika ska vara lika menar jag. Som det ser ut nu skulle jag ha väldigt svårt att klä en liten pojke i rosa men inte så svårt att klä en lite flicka i grönt. Vad för sorts jämställdhet är de ;) hehe, nä skämt och sido, ta inte det för seriöst är mest lite trötta äggskalsfilosof tankar en trött kväll som denna!
Över nyår jag jag jobbar en hel del, eller inte massor men mer än vad jag brukar göra. jobbade fem dagar ledig i söndags och jobbade idag. Nu har jag dock inte mer inbokat så :S men förhoppningsvis dyker det upp något det brukar göra det. För jobba behöver jag och just nu är jag inne i en sån där fas då det faktiskt är roligt att åka till jobbet. Haft kul de här dagarna. Mitt största problem med timviket är att när de ringer på morgonen så är jag så morgontrött att jag antingen inte hör telefonen eller gör som jag gjorde när det ringde igår, dvs lägga mobilen i Calles kudde! Väldigt smart placering måste jag säga, tog inte alls en evighet att hitta mobilen igen XD  Sån är jag så bli inte arga på mig om ni ringer på morgonen, det är inte medvetet ;)
Jag har en massa bilder att gå igenom på datorn, men orka! nån dag kanske och gissar på att det den dagen kommer ut en del här så håll tummarna ;)
Nån bild ska jag ändå kunna klämma fram, blir lite roligare så!
En julig liten Hjördis kanske?
God fortsättning på er alla!
See Ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0