Ännu en dag med härliga resultat!

Idag avr det dags för ultraljud igen! :D

Jag var skitnervös och har börjat vänja mig vid tanken att oron nog inte kommer släppa ;) ALLT som hon kunde se var precis som det skulle! Man kunde fint se hur lilla bebis trampade på mammas kissblåsa, konstigt att man blir kissnödig eller? XD

Ska snart hem till min Calle som är hemma och eldar, jag har varit och lämnat Ellen hos mamma och lånat deras scanner ;) Det blev lite shopping idag också :D

Bebis vecka 18 + 3 <3

 See Ya!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Det är helt otroligt Bell! Man blir helt skakis när man ser bilden, ett litet liv liksom ... Tack för råden om hundar förresten. Vi var och tittade på en liten Stina igår kväll, en blandras mellan irländsk setter och springer spaniel, men hon kändes inte helt rätt för oss. Jag har bestämt mig för att jag verkligen måste bli KÄR i en hund för att köpa den, det räcker inte med att den är söt, haha. Jag ska vara hård mot mig själv :)

/Cecilia

2010-01-11 @ 14:07:06
URL: http://voix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0