aj aj aj!

Fy tusan vad ont jag har i ryggen! så där precis efter massa information om "bäckesmärtor" så får man jätteont. Kan det vara psykiskt? Hoppas att jag lurar mig själv för det här gör  O N T! Och jag är rätt van att ha ont i ryggen!

Dock tror jag att den snarare anledningen är att det här är fjärde dagen på raken som jag jobbar och igår blev en lång dag. Får mer ont när jag jobbat, vad kul för imorgon har jag en heldag! Yey! En död Matilda imorgon med andra ord!

Ja så kan det vara.

Det var en spännande dag på jobbet! Vi som var inne var virrigare än de som bor där, i alla fall jag var, när jag skulle duscha en av de boende var det en riktigt kamp XD Inte för att den boende var jobbig, nej utan duschen var på en sida, mitt duschfökläde for åt ett annat och i mitten stod jag som blev minst lika ren som den boende!
Vad ska man göra? Man tar det med ett skratt XD De stackarna som var ute körde mest fast, hamande i diket och råkade ut för oplogade vägar. Inte lika kul med andra ord!

Nej nu blir det mat!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0