20 veckor

Idag är bebis exakt 20 veckor gammal, enligt ultraljudet! Helt otroligt, halva tiden här gått, borde innebära att det är 4,5 gravidmånad kvar... Eftersom februari är så kort så blir det ju inte riktigt samma med kalendermånaderna ;) Det är snarare fem kalendermånader eller något... Dagen till ära så gav bebis mamma en massa sparkar rakt på kissblåsan, vilket är jättemysigt så där på morogonen när man inte alls är kissnödig i vanliga fall! Fick även en liten spark i sidan ;) Helt underbart! Fick en lite svag spark igår och en idag men ändå en spark! Det blir mer rörelser där inne, kännsm mest när jag ligger på rygg men hellre det än inget! Det kommer förhoppningsvis mer och mer ;) jag har känt rörelser förr men igår var första sparken :D

Annars blir det jobb idag, vad gör man inte :P På onsdag kan det eventuellt vara så att jag har lite roliga nyheter men vet inte riktigt än...

Lite bilder kanske ;)

 Uppifrån ;)

 exakt 20 fullgångna veckor! jag kommer bli stooooooooor sen!

See ya!

Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis till första sparken!:D Och vilket snyggt linne, magen också haha.

2010-01-18 @ 15:07:27
URL: http://nihilarian.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad för nyheter har du i morgon? Nu blev jag nyfiken;P

Åh har du?! Vad häftigt! Första sparken! Hihi

2010-01-19 @ 11:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0