Tacos, melodifestival och hormoner

Ja planen ikväll var en myskväll hemma hos mig för jenni flydde fältet från tv-spel, tequilla och en bunt killar som höll till i hennes vardagsrum.

Vi lagade tacos och åt framför tv:n, inte för att det kanske fanns något direkt att se men vi zappade oss fram XD Jag fastnade som vanligt  i tv:n men så är det :P

Sen ramlade halva min famlj in, det vill säga den yngre delen av den och Calle, helt oväntat utan förvarning.  Eller Calle var väl inte oväntat men resten. Där rök tjejsnacket. Mina hormoner tyckte det kändes rätt dumt när alla ramlande in här och var grinig ett tag men melodifestivalen blev rätt okej, jag var väl kort i tonen och sabbade hela kvällen men så kan det gå när gravida kvinnor är i farten! När folket sen dessutom är trötta hjälper det inte. Hade kunnat bli riktigt bra ikväll men jag och mitt griniga humör ställde till det... suck, nu blir jag sur på mig själv istället.

Som sagt, hormoner är roligt. Eller kanske inte, men det hör till.

Nej, lite tidigare idag fick vi besök av Hilma och Ellen som knackade på dörren, den hästen är guld värd. Följer dit man leder och bara är underbar, ställer upp på allt!



Och för den som lagt märke till väldigt mkt hästbilder just nu, ja jag har aningn abstinens :S
Men som tur är finns mkt annat att göra än att rida men gud vad jag längtar!

See ya!


Kommentarer
Postat av: Jenjen

Nej då, jag tyckte inte alls att du var så sur så det störde kvällen eller det vi gjorde! sen kanske jag var så trött så jag inte märkte av det så mkt heller, men för min del var det en bra kväll! :) <3

2010-02-07 @ 10:55:37
URL: http://vanillaaheart.blogspot.com
Postat av: Emma

Jag tyckte kvällen var bra! Du förstörde ingenting Bella! Vi hade ju trevlig och skrattade och kommenterade alla kostiga bidrag som de visade upp. Sen var vi ju så trötta att jag trodde jag skulle somna vilken minut som helst i soffan! Vi får väl göra om det som sagt!

2010-02-08 @ 16:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0