Skrållan tycker jag är galen...

Ja jag tycker också att jag är galen, min lediga dag och min sovmorgon. Nu har jag varit vaken i snart en timme bara för att jag fick för mig att jag hörde nått och nu kan jag inte sova. Jag är sååå trött, ögonen gör i princip ont för att jag är så trött. Jag tycker inte om att vara mörkrädd.

Oftast går det bra, jag vet att det sitter i mitt huvud och på morgonen är jag så trött att jag lyckas somna om, om jag ens vaknar. Det är ensama kvällar som brukar vara problemet, när jag ska gå och lägga mig själv, som hjärnan brukar spela mig ett spratt. Idag av någon anledning så vaknade jag på morgonen, säkert enbart för att Calle åkte en timme tidigare till jobbet, och Skrållan som inte brukar skälla på morgonen ska så klart skälla idag. Sen fick jag för mig att Calles gamla mobil lät, först tänkte jag inte ens att det var hans gamla utan trodde han glömt mobilen hemma och nu ringde på den för att försöka hitta den. Sen insåg jag att det var hans gamla, inte så lungnande direkt. Har fortfarande inte vågat kolla om mobilen. Vill inte veta om det var den som lät eller inte. Värsta mardrömmen att höra en mobil när man vet att man är själv hemma, och det inte är min mobil som låter.

Så valet stod mellan att försöka sova, gick inte btw, gå ner och slå på tv:n eller åka till mamma och pappa. Helt ärligt kändes mamma och pappa mest frestande för då hade jag sluppit vara själv men det känns lite väl fånigt så jag sitter nu framför tv:n med datorn (nehe??) och försöker skaka av mig känslan av pyskfall som gömmer sig i huset. Funkar så där. Helst skulle jag bara vilja sova!

Nä dags att glo på nada, menar hur mkt är det på tv nu?

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0