oups!

Nu blev det visst en lite bloggpaus under helgen, jag har haft ganska fullt upp!

I fredags var jag så trött efter en hel veckas jobb, är man inte van vid det så blir det lätt lite slitsamt för kroppen. Jag halvsov på soffan när Calle kom hem och när han väl var hemma så somnade jag och sov en timme ungefär. Under tiden så fixade Calle romantisk-mys-middag :D Blev en väldigt romantiskt kväll <3

Lördagen spenderades i Uppsala, på babyland och barnens hus, var väldigt kul och mysigt att gå och tänka framåt. Sen barnvagnsdjungel, ja vi får se vad resultatet blir! VI har tänkt köpa något begangnat men kom fram till att för att veta vad vi läser i annonser så var det nog smart att gå till en affär och känna och klämma. Efter det begav vi oss till Ikea och köpte en ny byrå! :D Helt underbart att äntligen ska kläderna få plats, efter bara ett år :P

På kvällen var det hejdå middag hos Carro som åker till Barcelona idag. Mycket mycket trevligt var det! :D Tack för den kvällen allihop!

På söndag var det först 6-års mätning av Filippa, hon var 147.1 men då ska läggas till att hon inte var nyverkad. Det blev helt enkelt inte tid för det utan dem ska skos på fredag så när hon är åtta och nyverkad kommer hon nog inte vara så mycket större ;)

Efter det stress till raggarklubbens årsmöte, där jag som vanligt inte kan vara tyst om jag tyckte nått. Dock var jag rätt duktigt och pratade mest när det var saker jag kunde, mest formalia, om stadgar och mötesteknik och föreningsarbete (nu låter det som jag tycker jag är världsbäst, inte så jag menar men har ju en del erfarenhet av sånt minst sagt, hello utbränd matilda! Hade jag fortsatt där för några år sen med distriktsstyrelser och allt så hade ju inte min hälsa vart den bästa kanske :P) Sen blev det lite mer disskution och så, jag sa lite mer men jag kunde nog pratat hela tiden men man får välja sina "strider", visa saker var inte min fajt att ta.
Efter det var det dags att träffa mina underbara flickor :D Vi hängde på donken, hemma hos Jenni och flummade myste. Det var en underbar kväll :D

Idag fyller bebis 22 veckor :D Bilder kommer senare! Bilder på byrån kommer så fort den är ihopbyggd ;)


See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0