Nemen!

Första gången på säkerligen en vecka som jag loggar in och varken J eller E är inne, bara ett litet B ;) I vanliga fall brukar alla tre vara på plats! Men idag var jag senare upp än vanligt också.  Antar att de är ute med hundar och i skolan eller något :P Får plocka fram mobilen och kolla om nån vill göra mig sällskap helt enkelt ;P

Ja herregud, förlovad är man också! 29/1 2010 är det härliga datumet då Calle gick ner på knä! Det var underbart och mysigt, precis i vår stil skulle jag säga. Vi hade fredagsmys med trerätters och lyxade lite extra. Calle älsklingen fixade för jag var helt slut efter en helveckas jobb, jag trodde det var extra lyx för att vi varit trötta och slitna och behövde det lilla extra. Men acks å fel jag hade! Efter förrätten blev jag utropad i köket, i mjukisbyxor och stor myströja. Min tanke va, "vad vill han nu då? jag som satt så bra..." när jag kom ut i köket så stod han mitt i rummet med händerna i fickorna och då blev jag lite "jahaa" Sen gick han ner på knä och jag slog händerna för ansiktet! Blev lite ställd! Så frågade han om jag ville gifta mig och såklart svarade jag ja! 

Jag slängde säkert ur mig "ah, vad gör du?" eller "gha, du är dum :P" eller nån annan klassisk Matilda kommentar som kan dyka upp när jag inte riktigt vet vad jag ska säga och känner mig lite tagen på sängen så att säga.  

Blev en mysig, oväntad kväll men otroligt härlig och minnesvärd! 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0