Godissug!

Gud så godissugen jag är! Så nu har jag tagit ett stort glas O´boy, men med mycket O´boy!

Det var inte det jag skulle skriva, utan jag tänkte visa lite bilder ;)

Här har vi nya byrån!

 
Kläderna får till och med plats! Jag tycker jag inte har något att ha på mig men mkt kläder är det ändå. Det handlar väl om att man har mkt "skräp t-shirts" som man använder när man fixar hemma, målar, mockar och stökar med hästarna och allmänt "skitar" ner sig :P

Nya soffan ser ut så här:


Ja soffan är som sagt vit och det är inte en bra färg för matilda egentligen, det finns redan en matfläck och vi har haft soffan en vecka :S haha XD Ja så det blir kanske en tripp till IKEA nästa lön och köpa ett nytt överdrag med en annan färg ;) Fast egentligen gillar jag den vita färgen grymt mycket! Ignorera det stökiga bordet ;) Calle var sugen på chips och ostbågar och hade varit på ÖB igår och kom hem med halvt kilo av vardera! XD SJälv var jag tvungen att provsmaka chipsen för att försöka dämpa mitt godissug, funkade inte men O´boyen funkade faktiskt! :D

Sen har det tillkommit lite bebiskläder till samlingen, dock i en lite större storlek den här gången. Lika bra att ha lite olika, man vet ju inte hur stor bebis är när den kommer ;)


I Calles favoritfärg grönt med Nalle Phu! Så Söta!







Ja sött som sagt!

Här rivs det för fullt! Nu blir det fint hemma! :D

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0