fredagkväll

Så här sitter jag i min VITA fina soffa och äter lassange, gjort för fläckar eller vad? I alla fall om man heter Matilda!

Calle är i bastun och jag sitter här ett tag tills mina flickor kommer och gör mig sällskap, sen blir det en tur till den lilla staden. Inte för jag är särskilt igång nu men blir förhoppningsviss piggare, vi har tänkt oss en lung chillkväll. Så antingen blir det väldigt lungt eller så blir vi väldigt övertrötta med det som följer med fnitter och gsalenskaper ;)

Jag tyckte jag förtjänade lite mys så har tänt mig ett ljus och myser för mig själv. Började dagen med att hovslagare kom och fixade till de fyrbentas fötter. Ellen var också hemma så det blev riktigt mysigt. Sen har jag städat badrummet, började rensa ur badrumsskåpet och det tog bara en evighet så hann inte mkt mer än det, duscha och vika tvätt innan Calle kom.  Men nu är tvätten vikt och insorterad i byrån, den nya fina, men är inte klar med det än. Jag är dålig på att få till något system som funkar... Tål att tänkas på! Har även fått hem färgprover till vardagsrummet ;) nu ska man bara lyckas välja nått också! hmm, inte det lättaste.

 Gäsparnas mästare!

 Filippa kan också ;)

 Men gammel damen tänkte inte anstränga sig i onödan ;)

Nä dags att fixa sig kanske ;)

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0