Tuvas önskelista

Först måste jag bara säga att det är inte jag som skriver inläggen utan stycken utan bloggen som drar ihop all text jag jag publicerar den. irriterande!
Tuvas önskelista ser ut ungefär så här:
--> Pekböcker
--> Kläder i storlek 74 (alltså nästa storlek)
--> Gosedjur (oavsett vad hennes pappa nu tycker om dem ;) )
--> Sångböcker
--> En mjuk varm matta att leka på!
--> Leksaker i alla möjliga former (helst utan allt för irriterade ljud hälsar mamma och pappa)
--> Alla möjliga bra saker som passar en tös som på julafton redan hunnit bli 6 månader!
Mamma och pappa önskar sig en trisslott men max-vinst tack ;) Alternativt några hanverkare som grattis kommer och fixar allt som behövs ;) Mamma slänger i en systemkamera och ridstövlar också :P Pappa skulle nog inte säga nej till en trädgårdsspade från england men trähandtag och mässingsspade (eller vad det nu va ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0