Tro det eller ej!

Men idag höll bilen hela vägen ner till Örsa! Det trodde ni inte va? Jag gjorde det inte i alla fall så hade laddat med filtar. Ett tag funderade jag på att inte åka nånstans alls utan bara stanna inne men kom fram till att jag ska åka iväg imorgon och jag kan inte sitta inne här för att jag är rädd att bilen inte ska funka när jag vet att den är lagad. I slutändan gick det ju bra också!

Sa jag förresten att vi fått Citröenen såld! Yey! Inga försäkringar, ingen skatt, ingen bil som står och kostar pengar genom att bara stå! :P Nice nice!
Pontiacen har vi kvar dock ;)
Nä här håller vi på och tvättar, insåg att tvättkorgarna var fulla och vi åker bort nu i helgen och snart är det jul och kläder behövs till båda så bara att tvätta på! Intressant hur det alltid blir mer smutsig tvätt än man hinner med och tvätta. Nä hänga tvätt ja!
Vi synes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0