Sitter framför brasan

Enda stället i huset som är varmt är golvet framför brasan så där sitter jag! Och tänkter inte flytta på mig förren jag måste, dvs om jag åker ner och kollar på ellens träning. Calle skulle komma hem sent så det beror på hur många fleeceoveraller som får plats inuti Tuvas vanliga overall, vad jag hittar för vantar och mössor till henne, det lär bli minst dubbelt av allt plus fårskinsåkpåsen ovanpå om vi ska ner, det är två timmar kvar så vi får se.

Annars sitter jag och funderar över julklappar, imorgon ska jag och mina flickor åka till gränby för lite julklapps shopping. Det ska bli jättemysigt! Vet knappt vilka jag ska köpa till och det är inte mycket pengar över efter trasigt avlopp och trasiga däck men lite julklappar ska det nog räcka till ;)
Vart vi ska spendera julen är inte bestämt ännu men det löser sig nog också. Det enda jobbiga är detta eviga fram och tillbaka så man kan liksom aldrig planera färdigt för så fort vi tror vi bestämt oss så ändrar det sig. Förvirrande? Jag vet ;)
Nån som sett mina kamera btw? Jag har lyckats förlägga den, igen... hmm då vet vi vad jag kan önska mig, ett senilsnöre tills när den kommer tillrätta!
Nä mer ved och leta varma kläder var det ja!
Frys inte sönder!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0