Mer julbak och snurrig jul!

Jag och Ellen befinner oss i slutet av dagens julbak, mycket bakning blir det! Det ser ut att bli gott som vanligt! Vet inte hur många satser kola jag kokat nu ;) Och tror vi är inne på minst tredje omgången lussebullar, mums!
Pepparkakorna blev rätt misslyckade, en plåt glömde vi bort och dem pepparkakorna blev lika svarta som plåten. Så dem hoppar vi över att äta!
Det har blivit mycket mobilbloggande senaste dagarna, har inte tagit mig för att starta datorn så det fick bli så ;)
Calles syster och pojkvän har som sagt råkat ut för inställda flyg och hoppas på att kunna flyga hem till Sverige någon av de närmsta dagarna. Men med vädret vet man aldrig. Så nu verkar det som om dem vill åka upp över nyår, vi har ju egentligen planer så vi får se hur det blir med allt det här! Calle jobbar egentligen den dagen vi skulle åka också... hmm, vi får helt enkelt se... Jag har ju egentligen verkligen sett fram emot nyår i år...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0