mellandagsrea

Igår var det dags för mellandagsrea-shopping och pengarna brände i fickan eftersom både jag och Tuva behövde nya kläder, gjorde som tur var en del fynd ;) Men pengar gjorde jag av med, för mycket antagligen ;)
Med hem i kassarna fanns kläder i massor och skor ;) nice nice! Tuva fick även en nyårs-outfit hon kommer bli sååå söt!!

Efter shopping i Uppsala begav vi oss (jag och Emma) tillbaka till enköping och fika med flickorna från gymnasiet! Det blev mycket flummig men roligt! Var längesen vi sågs allihopa och det hinner hända mycket! Är i en sån period i livet antar jag ;)

Imorgon drar vi till Ö-vik över nyår, det blir nog kul :D även om det är rätt trist att sitta i bilen hela vägen upp ;) Så vi får väl roa oss så bra vi kan ;) Packa borde man också göra, det har vi inte gjort än, alla kläder vi ska ha ligger väl i den stora högen med ren tvätt som jag inte vikt ;) får fixa det sen tror jag :P

Tuvan sover nu och sen ska vi in till enköping och hjälpa jenni hitta lite nyårs kläder :P Ska snart gå och förbereda så allt är klart när hon vaknar.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0