Julhelgen i bilder...

Julafton började med paket innehållande en pulka som tanken va vi skulle ta ut i skogen på grillning och glögg men lilla fröken var snorig och ingen verkade vara så pigg på skogen så vi hoppade över det!
Vi åkte hem till mamma och pappa, åt mat, såg Kalle Anka och sen öppnade vi julklappar!
På kvällen kom Emma och Jenni hit, vi myste och öppnade mer julklappar!
Juldagen åkte vi till Tuvas farmor med man och där träffade vi även faster hanna med pojkvän, När vi skulle åka däckade Tuva i soffan. Det var kul att höra om Boston och även nyårsplanerna gick i hamn! Blev inte alls som tänkt men blir nog bra ändå!
Annandagen åkte vi till min mormor och morfar med hela min familj, min morbror, hans fru och min kusin var också där! Trevligt trevligt!
Julhelgen var verkligen jättelyckad men alla traditioner som hör till, allt från snappsvisorna -- historierna och allt annat som hör till. Tuva har busat massor med morbror och moster så jag och Calle har haft det lugnt och skönt ;) Nje nästan i alla fall :P
Vi har fått massa fina och underbara julklappar så helgen var riktigt toppen!! :D
God fortsättning alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0