Brr, snöstorm igen...

Snöstorm får mig alltid att tänka på emil i löneberga när han kämpar genom snön för att få Alfred till doktorn. Det ger mig motivation nog att gå ner till mina fina pållar. Trots allt går jag genom skogen så det blåser inte allt för mycket och själva "stormen" är ju en vindpust i jämnförelse till stackars Emil.
Så nu har hästarna fått lunch idag också, Tuvan sover snällt i sin vagn och jag sitter här med röda kinder och tänkte äta mig en sen lunch. Jätteavancerad i form av en matlåda bestående av chilifisk, potatis och kokta grönsaker.
igår bakade jag både muffins och chokladkola och köpte hem lite julpynt, kanske kanske att det dyker upp en lite bild sen. Vi får väl se...
Nu plingade micron, lunch till Matilda!
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0