Den bästa Sommarr i mitt liv <3








Ellen hopptränade för Kattis för två, tre veckor sen. Nu har jag fått tillåtelse av mor min att börja rida igen men då har Sommarr dragit på sig mugg som är helt sårigt. Precis i karleden så det läker aldrig utan gå bara upp hela tiden! Så det blir vila några dagar nu så får vi se om det hjälper, men sen! Då ska jag upp i den där sadeln igen! Träningsvärk here I come! Kommer väl få träningsvärk bara av att ta mig upp i sadeln!

Så vi satsar på en lugn start men åh vad jag längtar efter att få jobba ordentligt ;) Men som sagt träningsvärk är ett faktum, aldrig varit så otränad som jag är nu! ;)


<3 Mattes hjärta!

See ya!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, det är inte bara min som är sommartjock!

2010-08-03 @ 15:04:51
Postat av: Elin

Jag är rädd för hästar, men jag skulle så gärna vilja testa att rida för att se att det inte är farligt. Eller i alla fall följa med till stallet... Det kanske vi kan orda någon gång? Ta en weekend på landet sen när vi flyttat in till stan och installerat oss bland buller och bong :)

2010-08-05 @ 23:22:07
URL: http://nihilarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0