Hemma igen!

Nu är vi hemma igen! Vi har haft det otroligt bra och ägnat massor med tid åt varandra :D Bara njutit av varandra alla tre!
Vi tog oss en tripp till ullared och vi åkte en sväng i Falkenberg. Sen har vi spelat massor med yatzy, vi har spelat minigolf, ätit gott och myst i vår stuga. Tuva har skött sig riktigt bra och vi har kunnat göra allt vi velat. Vi drog också på oss en förkylning men Calle och Tuva hade lite täppt i näsan på morgonen och det var allt. Jag däremot drog på mig hosta, snuva, ont i halsen och feber. Nu har det mesta gått över men någon röst har jag inte att tala om. Jag kraxar som en kråka och den far upp och ner som den vill. Men även det ska väl gå över ;)
Idag har vi firat mamma som fyller år! Grattis grattis!
Nä nu ska jag umgås med Calle!
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0