Blä för att sova själv...

I vanliga fall brukar jag kunna tycka det är rätt skönt att vara själv, i vissa fall vill jag till och med sova själv men det är sällsynta fall. Jag får nog av egentid på dagarna eller när jag är hos hästarna, jag känner verkligen inget behov av att vara själv just nu när det är mörkt och det är dags att gå och lägga sig.

Laga mat till sig själv är ungefär i samma klass, inte det minsta roligt. Så idag blev det färdig mat att värma i ugnen, det var det jag orkade fixa. Jag och mamma var hos hästarna rätt länge ikväll så det blev en sen middag men vad gör väl det. Ingen alls! Det var riktigt mysigt i stallet, vi stod och pratade länge om både förlossningar, stall, hovslagare och mkt mer. Sommarr och Filippa har ny mer en mindre flod i sin hage, den går mellan den stora delen av hagen och grinden så vi lockade med godis och efter mycket noga övervägande så kom dem fram till båda två att det nog var säkert att hoppa över. Sagt och gjort och dem tog ett varsitt skutt över, även om Filippas var överdrivet stort och hon tvekade in i det sista! Men över kom hon!

Ellen kom precis hem från Taizé, dem stannade nu på vägen förbi. Skrållan blev jätteglad! Hon har verkligen saknat Ellen, mattes lilla sötnos! Saknar husse gör hon också...

I lördags var vi och kollade in Calles kontor, mucho nice I must say! ;D



Dem hade en sån bra fotölj att Luvan kunde sitta själv, väl utformad för små bebisar ;)

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0