Stackars Skrållan

Skrållan är dålig i magen och det fick vi veta i natt, jag och Skrållan gick ut och gick vid halv elva. Då ville hon inte bajsa utan vi gick och la oss och sov. Sen känns det som hon har väckt oss varannan timme och velat gå ut men så illa var det nog inte riktigt, men huvudvärk och mådde dåligt gjorde ja då jag aldrig fick nån sömn. Så fort jag somnade så vaknade hon, hon gnydde, gnällde och skällde. Tack och lov har jag en underbar pojkvän som gick upp så jag slapp då det är lite mer omständigt för mig att få på kläder och måste på toa varenda gång osv.

Katten märkte att vi var uppe så hon skulle kela, jag och Calle var på väldigt kelhumör då mitt i natten, nej inte det minsta. Jag var tvungen att gå på toa på hon vägrade låta mig sova och då avslöjades hennes onda plan, matskålen var tom så hon ville ha upp oss för att få mat. Sen höll hon sig lugn i alla fall.
 
Från halv 4 fram till kl 6 när Calle åkte till jobbet var de ute fyra gånger och när de kom till jobbet hade hon tydlig kräckts, stackars lilla Skrållan.  Så hon har haft en jobbig natt och vi också till följd av det hela. Hon har fått nå nya tuggpinnar som ska vara bra för tänderna och nu slutar vi med dem för att se om det är dem, det började för nån dag sen och har bara blivit värre. Så nu får vi se om det ger sig. 

Bra träning säger vissa och kasnke de ;) Men med hunden är man inte bered på det och därför så blir det lite irriterande :P Men nu är det mest synd om henne faktiskt! Fast en fin huvudvärk smyger sig på hos mig som resultat efter nattens äventyr! 

Kommentarer
Postat av: Emma

Kan vara tuggpinnarna. Philip vart oxå sådär av en viss sorts tuggpinnar som vi hade förr. Han bara spydde och mådde dåligt av dem.

2010-04-22 @ 13:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0