Härliga lediga måndag!



Ja i  helgen var det allstå distriktsårsmöte, några var nervösa att jag skulle börja föda där upp i undersvik men bebis ligger kvar i mammas mage! Trots allt några veckor kvar ;)

34 fullgångna veckor? Är det verkligen det? Härligt vad tiden går!  Nu vill jag att bebis ska födas snart, fast självklart inte riktigt än men jag vill att veckorna ska gå fort så att knytet snart är här.

Dock är det lite kvar som måste fixas innan allt är färdigt här hemma. Bla ska jag och Calle på shoppingtur, DET är nice!

Vad är det som är kvar kanske ni undrar? Jo vi behöver skötbord. Redan valt ska bara köpas in ;) Vi behöver lakan, lite kläder till men inte så mycket, bilbarnstol, också vald men ska köpas in ;) ja det är nog det mest akuta. Skötväskan kom i torsdags, den är så fin :D

Annars rullar det på, magen växer, ben, fötter, armar och händer växer och sväller. Stödstrumpor åker på varje dag, med bök och stonk kommer de på plats. Jag får ont av att sitta, ont av att stå ont i ryggen, halsbränna, konstant trött och ja sånt där normalt. Faktiskt inte så jobbigt som det låter, framför allt inte om man jämnför med hur första tiden var med allt illamående och kräkande. Så jag ska faktiskt inte klaga men nog börjar jag känna mig ganska klar med det här. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge säger man väl. Även om man säkert kommer sakna magen sen.

Calle tror vi kommer gå över tiden, jag hoppas inte! Ellen har skolavslutning den 11 juni och då vill jag att bebis ska vara här.  Önska kan man ju i alla fall!





See ya!


Kommentarer
Postat av: Elin

Cool tröja! :D

2010-04-26 @ 17:33:13
URL: http://nihilarian.blogg.se/
Postat av: blivande mormor

Det är en sån fin mage och bebis kommer när den bahagar ! Puss på dig min unge !!!!

2010-04-29 @ 22:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0