31 veckor avklarade, 9 kvar...



Ja 9 veckor, mindre än tio. Börjar dra ihop mer och mer... Men sen vet man ju inte alls när bebis behagar komma ;) kan gott och väl vara 11 veckor kvar :P

Hade tänkt ut något bra jag skulle skriva men det har försvunnit, återkommer väl när det dyker upp igen! Annars rullar allting på här, bebis har haft ett par riktigt aktiva dagar men konstant rörelse morgon till morgon ungefär :P Lite lugnare idag, förstår jag efter den här helgens konstanta aktivitet. Helt stilla är det dock inte utan med jämna mellanrum gör bebis oss påminda om sin närvaro ;) Som om man inte märkte det ändå :P

Igår konstarerade jag och mamma att magen egentligen växt mest på bredden senaste tiden kulan har putat länge och mycket.  Nu växer vi på bredden XD

Btw växer allt under dagarna just nu ;) Stödstumpor åker på varje dag men ändå har tår och fötter vuxit bra mycket till kvällarna. Händerna är inte så dåliga de heller, ringen sitter rätt tajt på kvällen. Efter gårdagens promenad i stockholm var händerna gigantiska och blå på vissa ställen :S kanske inte sååå bra direkt, mamma tror jag ev samlar på mig för mycket vatten eftersom jag blir blå när jag sväller.... Ska till barnmorskan imorgon så det blir till att fråga om det är normalt att bli blå. Fötterna har också en tendens att bli det visa dagar... Kanske inte så bra.  Men som sagt tajmat att jag ändå ska dit imorgon.

Det känns så mysko när man sväller, som om huden blir för tajt. Man får svårt att röra sig liksom... Lite galet men ja... så är det... :P

Annars massakerar vi soffa på övervåningen för att få ner den (lite för stor för trappan), Calle har rensat förråd, jag ahr vikt tvätt och vi har hängt upp gardiner. Plus att vi har flyttat om lakan och handukar från olika skåp och byråer till en garderob som står i tvättstugan så nu är det mer ordning där också!

Nä dags att göra nytta igen!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0