Roliga fynd!

just nu jobbar jag men har lite rast just nu. Nu ska jag äta lite mat och sen så är det jobb igen! Ikväll blir det körning ute.

Det jag skulle skriva var om mitt lite roliga fynd idag när jag letade efter ett intyg som jag tydligen förlagt. Jag letar uppe i en låda och hittar en anteckningsbok, jag vet inte med er men jag brukar kolla lite snabbt när man hittar gamla papper och anteckningsböcker (antagligen därför det tar så lång tid för mig att hitta saker, hittar alltid en massa annat istället) hur som helst börjar jag titta i den här och inser snabbt att det inte är jag som har skrivit i den och att den är skriven i dagboksform. Tänker att det nog är Calles och han har sagt att jag får läsa hans så jag börjar titta lite närmare. Efter ett tag fattar jag att det inte är Calles heller även om det var likt hans handstil. Läser lite till och inser till min STORA förvåning att det 'är inte mindre än Calles X gammla skrivbok! Jisses! Otippat eller vad!!

See ya nu blir det mat!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0