fortfaranade en lat eftermiddag i mammas soffa

Men en del nytta blir det ändå. Idag är en sån där dag när man tänker på livet och det man uppskatar. 

Ibland behöver man en sån dag då man bara låter sig själv njuta av allt det som man faktistk har och låta sig ta tid att njuta av det.




Ibland tror jag vi människor skapar oss problem för att ha något att lösa, framför allt när livet står lite still och man inte riktigt är på väg nånstans. Då är det praktiskt med ett problem att lösa, då har man ett mål.  Kanske överdriver jag men jag vill verkligen vara en sån människa som vet vad jag har och därför uppskatar det. Tror många blir hemmablinda och därför inte ser allt det som verkar litet men i själva verket kanske är snarare meningen med livet.

/Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0