En liten rapport!

Idag har jag jobbat, det är väldigt praktiskt att cykla hem från Örsa när jag har jobbat eftersom då får jag både motion och dessutom så kommer jag hem. Måste erkänna att jag faktiskt gillar att komma hem efter jobebt, mycket praktiskt ;) Sen mår man som sagt bra av lite motion.

Eftermiddagen har jag spenderat dels med att lösa lite suduko med blandat resultat och dessutom har jag suttit här vid datorn då hemma hos mor och far. Nu rullar "Kjesarens nya stil" på dvd:en av någon anledning som jag inte känner till. Den är faktiskt rolig ;)

En häst på gång till Ellen så det blir en titt och provridning här någon dag. Ja spännande värre, vem vet snart kanske det finns ett nytt litet tillskott i hagen. Eller ja litet och litet hon e ju trots allt 145 ;) Ja ponnyer är myssigt!
Mina planer på en ny häst inom en snar framtid ligger just nu väääldigt mycket på is ;) Drömma kan man alltid göra dock :P

Nix nu ska jag göra något mer öm, annorlunda än att skriva här nämligen äta!

See ya!

                       


Sötaste ponnyn jag vet och med ett hjärta av renaste guld!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0