ehe ja men oj då...

ja, varit väldigt dålig uppdatering här det kan man ju lungt säga... men har inte rikigt haft tid, fast när har man det egentligen?? bara en liten fråga XD

idag har en riktig slapp dag! sitter i mjukisar, raggsockor och slapp farfarströja och bara gör nada! så skönt! På senaste tiden, sen jag fick bilen, har det hänt nått nästan varje dag faktist. Träffat nån eller jobbat eller optiker, ja eller nått annat sånt där viktigt man ska göra ni vet.

Jag är inte säker på att jag adressändrat överallt, måste kolla posten och faktiskt fixa det. Är ju inte bra om posten inte kommer, det är ju snart ett år jag har bott här. Eller det är typisch 3 månader kvar tills jag bott här.

Annars har jag på den senaste tiden lagt mig till med den dumma vanan att ALLTID säga typisch... Varför? kan nån svara? nehe...

bild på filippa?? jag det har jag massor som är lite bättre än mobilbilder ;)


e de inte söta??

Ja men vi hörs igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0