Duktig Bella, ja ett tag i alla fall ;)

Dagen började med att jag var riiiiiktigt seg men efter en hel del hjälp från min käre sambo så kom jag till slut upp. Tog mig ner till kyrkstugan och städade i två timmar för att sedan påbörja min färd hemåt. Eftersom jag inte har någon bil så fick det bli på cykel. Det tog faktiskt inte ens en timme vilket jag trodde det skulle med tanke på hur otränad jag är. Måste säga att det kändes bra att komma hem, samvetet mår bra av 1 mils cykeltur ;)

Sen ahr jag spenderat dagen att ströplugga lite men måste säga att motiveringen saknas för att vara ärlig. Hoppas den dyker upp när jag väl börjar. Just nu så försöker jag mest förstå allt, det är ju nytt allting så inte det lättaste. Råkade typ ha slut på patronerna i mamma och pappas skrivare också :S skulle behöva en egen skrivare men framför allt så behöver jag ett internet som funkar hemma hos mig för det jag jag har är för segt och opålittligt.  Får se om det här verkligen funkar :S hmm...

Nä dags att göra nytta igen!

See ya



Älskar de här små stenarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0