hjärtliga beslut

Idag vill jag ut till hästarna och rida, jag och Emma satt nyss och pratade om hur vi till och med längtade efter hästlukten när jag inser att jag var och matade hästarna för två, tre timmar sen. Så kan ju inte påstå att jag varit utan dem länge.

Tror det är för jag fick för mig att jag såg Isak i hagen idag. Saknar den lurvbollen ska jag säga. Jag vet att jag verkligen inte har tid för honom just nu och den närmsta tiden. Framför allt vet jag att han har det väldigt bra där han är nu--- men visst kan det göra lite ont att veta att han har det bättre hos nån annan än mig.... Poängen är att han har det bra och att inte ha honom hemma är enbart ett beslut av kärlek.

Ibland tar man beslut med hjärtat som nästan får det att brista, underligt det där...



See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0