Han fascinerar mig...

Jag vet inte vad det är men jag kan inte sluta förundras över honom, det mystiska dragen och den plågade blicken.
Har sett båda filmerna nu och helt klart är ju New Moon mycket bättre än Twilight, massa komplicerade relationer och sånt som jag gillar. Kommer helt klart läsa böckerna. Jag fastnade inte när jag såg ettan men tvåan fångade mig :P
Alla pratar om Jakob men nä, det är Edward som har trollbundit mig. Dock håller nog inte alla små 15-åriga flickor som var i biosalongen med mig. Deras reaktioner fick mig att garva lika mycket som visa kommentarer i filmen. Jag skrattade som tusan i början. Typ vid -"Don´t trust a vampire, trust me" och "I'm a 109 years"
Som sagt jag gillade den grymt!
Imorgon är det globen, YEAH!!
Dagen i sig har gått upp och ner, var orolig ett tag att jag inte skulle kunna gå på bion men det löste sig allt till det bästa ;)
Nä nu måste jag lägga ner och vila inför morgondagen ;) vill inte riskera nått liksom :P
See Ya!

Kommentarer
Postat av: Jen

haha jaså du... ja gillade du New Moon kommer du älska nästa film, Eclipse ;) den är ännu mer komplicerad i deras relationer och den kommer bli hur bra som helst. vi får längta till 30 juni när den kommer helt enkelt!

2009-11-28 @ 17:15:10
URL: http://singthisendlessly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0