Dags att komma igång.

Har tänkt att jag ska komma igång med bloggen igen, men inte haft så mycket att skriva då mina dagar just nu inte är så kul att läsa om. Många är halvbra men går att ta sig igenom utan att andra behöver märka det. En del är helt okej och många är hemska. Igår var en hemsk dag.

Började med att vakna och känna att det nog inte skulle bli en sån bra dag. Spenderade ca 40 min men att få i mig en rostad macka och ett glas vatten. Lyckades utan att maten vände, gjorde mig i ordning och åkte till jobbet med oroande illamående. Började jobba klarade en halvtimme sen vände frukosten.... Mådde ändå hyfsat och kunde ju inte åka hem så tänkte att den kanske skulle räcka, tji fick jag... Mådde väldigt illa men klarade att få i mig lite lunch. Klarade nån timme till sen ville inte den heller stanna. Åkte hem tio minuter tidigare och skyllde på huvudvärk, fick stanna på vägen. Lämnde kortet i lokalen och åkte hem. Sen sprang jag och spydde 1 gång i halvtimmen resten av kvällen fram till 23 när jag lyckades somna.  Idag mår jag faktiskt hyfsat ändå, lite trött men inte mått särskillt illa och ätit utan större problem. Huvudet börjar kännas tungt och jag skulle behöva duscha men annars så. Helt sjukt men jag har haft det så här minst en gång i veckan de senaste fem veckorna säkert.  Fast i vanliga fall är det två dagar som brukar gå åt.

En bra grej är i alla fall att jag slipper ta om svinflunsa-sprutan.

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0