Barbie :P



Igår var det Globen och Horse Show, så idag var det dags att prova lite nya saker. Det blev ett nytt fleecetäcke till de tre damerna, stalltäcken till Filippa och Sommarr, ett regntäcke till Filippa. Filippa fick ett nytt pannband med glittriga bokstäver och transportskydd. Jag köpte handskar och back on track stalllbandage. Ellen köpte en tröja, säkert nått jag glömt :P Poängen är i alla att det blev en del shopping ;)

Efter allt shoppande och showen så återstod äventyret att hitta
1. Till parkeringshuset...
2. Hitta bilen..
3. Ta sig ut ur parkeringshuset!

Vi klarade av dessa tre hinder och kom hem vid halv två i natt ;) Trötta men glada!

Just nu mår jag illa och har ont i huvudet/nacken. Ändå har vi tagit det rätt lungt idag måste jag säga. Var i ridhuset med Ellen och Filippa igår, gick bra. Hon är otroligt söt den ponnyn. Sen har vi inte gjort mer än vilat. Tror att det är hunger som gör sig påmind och framkallar illamåendet.

Calle och hjälpredorna pappa och stefan har lagt klart golvet och Calle har lackat en omgång. Mycket bra och imponerande!

Tror att sova på soffan kan ha en viss inverkan på att min nacke skriker och huvudet får alla eftersvallningar.

See ya! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0