Vad gör Bella en måndagskväll?

Jo hon viker tvätt och packar in varor efter en storhandling som resulterar i en halvt pank Bella.... Så vad har hon köpt? jo färg till huset, penslar, alg-tvätt till huset, blommor för över 1000 kr, badlakan och sen en del tårtmatrial och nödvändigheter till på fredag. Jao systemet fick sig ett besök också ;D

Så? varför har Bella som knappt kan en skit om blommor och trädgård, som inte äger ett hus köpt mycket sånt? Jo för banken har klantat sig och mer än så behöver vi inte säga. Men jag kommer få tillbaka pengar i alla fall. Jag har lånat ut dessa pengar. Inte allt, en del av det ovannämda är faktiskt sånt som jag betalar ;D

Ja och hur många vuxenpoäng får man förresten när man självscannar på maxi och har en full kundvang och en inköpslista? Kändes rätt fel när jag sprang på en jämnårig kompis som var på väg mot en stundetskiva :S I och för sig ska jag på skiva imorgon och kylen har vi full med öl och alkoläsk, på vår "sprithylla" står det ett par nyinföskaffade flaskor med goda saker som Baileys, Passoa och lite bubbel. Sen finns det en del annat som förr också ;) så kanske inte är helt förlorad? eller? Egentligen kanske det snarare GER vuxenpoäng att ha en "sprithylla" än drar ner på dem :S


Fast vuxen är nog inte det ord som någon tänker på när de tänker på mig! Barnslig, galen och lättpåverkad så det skriker om det är kanske lite mer beskrivande ord av mig! XD Right?

Over and out sweetheart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0