tankar en lördagskväll

En sak krånglade på jobbet så fick åka ner och fixa det. Trorde löste sig och resten fixar sig på måndag.
C är på rally idag så jag är hemma själv, kan vara rätt skönt ibland faktiskt att vara hemma själv. Fast jag har ju inte vart själv hela dagen. Var med mamma och Ellen och handlade, valde en födelsedagspresent till mig :D nice!

På måndag är det lön, då ska jag köpa nya handdukar :D jag har dessutom fått hem två kläningar men eftersom min kamera har valt att sluta funka så blir det inte många bilder tagna =P Tråkigt att inte ha kamera när man åker till Taizé... =/
På lördag tänkte vi ta en tripp till IKEA också om de har öppet vill säga, det är ju röd dag. Ska kolla det men planen är att köpa ett stort vitt lakan i alla fall och så ska vi titta på nya byråer och badrumsmöblerna. Tror inte jag kommer ha råd med det där den här månaden. Mycket som ska betalas nu :S men men, drömmar driver oss eller hur är det.

Många drömmar är det, tänk om några kunde gå i uppfyllelse ;D hehe, fast många av mina drömmar har gjort det. Det är väl så att när en dröm är uppfylls så väcks nästa eller?

Nä tillbaka till tvätten som inte viker sig själv, suck...

/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0