spridda måndagstankar ;)

Ja då var det måndag igen då, imorse ville jag verkligen inte gå upp! Usch vad hade man inte gett då för att få vara ledig och hemma?

Gårdagen spenderades hemma hor mor och far där vi firade pappsen som fyllde 50, glömde kameran där gjorde jag också =P Idag ska jag och min kära pojkvän handla lite och ha det trevligt i enköping =D

Annars så fyller jag snart år =D kanske inte så mkt att fira men det är roligt ändå, man har en anledning att ha fest och fest det blir de. Fast inte på onsdag, skulle ha över lite folk på fika men det verkar som det inte blir så... Siss och familjen kommer över på torsdag i såna fall... Vore ju trevligt om nån ville fira mig ;D

Vet ni att tiden går fruktansvärt långsamt just nu! Shit alltså!! Jag vill hem!! Ont i ryggen har jag också, rätt trött på att titta på solen genom fönstret om man säger så!

Undra vart man ska åka i sommar, tror de blir en kortvisit på hotell. Jag har en plan, ska bara se om den andra delen av ressällskaper är med på planerna ;D

Nä nu ska jag fortsätta med att jobba, lite telefonsamtal att ringa ;D

Over and out sweetheart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0