lite om inte så mycket!

Sitter på jobbet och filosoferar över att jag snart får åka hem! :D Idag har jag nog inte fått någonting gjort egentligen! hehe men va tusan! Allt som ska vara gjort är gjort!  hehe, de e ju de viktiga i alla fal!

I mitt huvud snurrar olika planer och varianter av framtiden, plugga nu, plugga sen? jobba med vad och när? Tror jag vet vart jag vill, nu ska vi bara hitta vägen också =P

Min mysiga kväll resulterade i att Calle fick skjuss hem av min mor och kom hem och satt och i princip sov i soffan, inte var han vaken i alla fall. Min mysstämmning försvan så vi gick och la oss istället. Calle vaknade och gick ut med hunden, sen väckte han mig vi pratade en stund men jag somande om igen och så sov vi båda till efter 12. Calle halvsov nog men jag sov some n klubbad säl =P de va skööönt!

Har också insett att mina kläder inte är Taizé vänliga! det mesta är jag för rädd om för att ta med så blir det blev en rea/handla billigt på hm.com kväll! När beställning var klar (den drog iväg lite för att av billig ;)) så slutade iunternet fungera innan jag har bekräfta så jag gjorde om beställningen idag istället. inte dirket billig men... vad ska man göra =P jag gråter inte förns jag får räkningen! ;D det enda som egentligen saknas nu är leggins! de hade inga bra alls på hm som skulle hinna komma innan resan... bara tre veckor kvar nu :D  Ska bli riktigt kul! Känns annorlunda den här gången. När inte mamma hämtar och handlar matsäck utan jag klara mig sjäv liksom.. Det är skönt på ett sätt... Längtar dit gör jag i alla fall :D

Nu ska jag fortsätta med att göra ingenting =P

ha de så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0