lite ledigt

okej, det är en dag sen är man tillbaka igen iofs men det är skönt ändå med en ledig dag. Eftersom jag ändå jobbar kort dag på fredagar så är det ingen större ansträngning ;)

Nu sitter jag och myser i soffan med datorn och Ben & Jerry´s, har nån missat att det är den godaste glassen som finns?!?!

Ska gå och möta min kära sambo som har vart och bastat och tydligen tycker jag ska ut och möte honom i mökret :P jag som är mörkrädd och allt ;)

När jag kommer hem ska jag dricka upp min Smirnoff ice och om calle går med på det; äta mer glass och läsa lite bloggar ;)

Kanske kommer några rader till här också´! Vem vet :D

Kram så länge!



(Bild från konfan för typ två veckor sen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0