jo ja

okej, kanske överreagerade lite i förra inlägget...

Men det är lite jobbigt just nu....

Och den där männikskan som inte vill komunicera och som bara kastar skit på en syndabock som inte ens är skyldig till hälften. Vara lugn och saklig är inte det lättaste när man personligen är i uppror och bara vill skrika rakt ut! Men syndabocken är smart och duktigt och förklarar om och om igen att så är läget nu och vi ska vara proffsiga och bemöta med raka ärliga svar utan att provocera. Vi svarar på det vi kan men behöver inte stå till svars. Så modig! Men jag tar åt mig personligt ändå... jag är riktigt illa berörd och så ledsen och så besviken för jag känner den här människan som kastar skit på andra sätt än i det här sammanhanget. Riktigt sorgligt.... suck...

med andra ord det är mycket som spökar i mitt huvud nu. Det är mer också men det orkar jag inte gå in på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0