insikt

Den har vi alltid haft, vi har alltid vetat att inget varar för evigt. MEN DET GÖR INTE MINDRE ONT FÖR DET! Jag är inte arg och jag är inte bitter, jag hade en väldigt dålig dag igår.  Jag minns tillbaka med glädje och lite saknad men bara för att det var så bra. Jag är inte naiv, jag förstår också men det behöver inte vara farväl... Det är aldrig enkelt, inget någosin! Ta det inte fel bara... Bara det inte är farväl för alltid, för det vi har gjort kan vi inte göra ogjort....

Jag tror jag gör en höna av en fjäder helt enkelt... Naturen har sin gång och Estri är med och spökar igen! ;D Vi har ju pratat om det här.

Igår var jag besviken på nästan alla... och därför blev det en höna av en fjärder... förlåt...

Hoppas du inte missförstår mig, låter det negativt eller fel, säg till... Jag är mest nostalgisk och lite känslomässig... Tusen gånger förlåt...

Nä nu festar vi gärnet ikväll istället! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0