en tanke

Jag skrev ett långt inlägg aldeles nyss. Om vissa saker, angående nån, om att vara speciell, om ord och handling. What to do...

Blev lite konstigt igår men egentligen var dagen jättebra! Med en underbar pojkvän som kom med frukost på sängen och en underbar vän som gav mig sin kväll med underbart sällskap!

Idag kommer familjen och firar mig, jag sa ifrån dem igår när de visade det sig att en av de viktigaste inte kunde (ville?) komma. Men jag träffade familjen igår på morgonen, min underbara familj som jag älskar! Fick en fin blus av min mamma =D

men idag är jag helt blää, vädret speglar hur jag känner mig... (grått och regn) men kan vara så att jag är trött...

hoppas man är lite gladare imorgon :S 

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tror endel på att du är trött, du harv ju knappt sovit på två nätter.

2009-05-28 @ 11:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0