Det luktar så gott

Gick ut i trädgården igår morse (när jag skulle till jobebt men bilen inte ville) och vet ni hur underbart det luktade? Helt fantastiskt! Det var till och med så jag tycket det va mysigt att det regnade! På trädgårds sidan går det framåt också, jag kan numera ialla fall urskilja Skilla ;D Jag tycker verkligen om huset och trädgården just nu, det är så grönt och det luktar så fräscht :D

Annar så lyssnar jag en hel del på den här låten just nu.. varför?? refrängen fångar mig...

He's the reason for the teardrops on my guitar
The only thing that keeps me wishing on a wishing star
He's the song in the car I keep singing, don't know why I do

Får mig att tänka på det som vart. Hur lycklig jag är som har det så underbart bra som jag har nu. Men ibland är det nödvändigt att minnas tillbaka i alla fall...



Läskigt är också att jag börjar lära mig mer och mer om bilar =P Jag tycker mycket mer nu i alla fall ;D Och jag har kört Pontiacen alldeles själv också =D Hehe =P

See Ya <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0