Badrum

Jag har planer på att göra om i badrumemt, börjar bli trött på att det ser lite halvdant ut. Nya möbler med lite bättre funktion och så måla om skåpet som jag hela tiden tror jag ska gå in i.

Finns en del fina grejer på IKEA och ELLOS men sen var det ju det där med pengar. Inte mycket man kan göra än att vänta =/  men när det blir gjort blir det fint! Jag vill ha vita möbler med riktig stugkänsla och sen piffa upp det men färger på handdukar och matta m.m

             

Här är lite av Ikeas utbud som jag funderar på. Vad tycks?

Det jag ska göra direkt när jag kommer hem är att flytta in en blomma så man får det lite grönt där inne i alla fall! Funderar på min murgröna som står på köksbordet. Eller så åker jag till växtriket och kollar efter nått litet träd eller så.
 
Fått riktig noja och vill ha bort de gamla och in med det nya! Som resultat kommer det bli en ny helkroppsspegel i sovrumemt också. För när jag gör om badrummet så kommer den spegeln som är där inte få plats och då måste jag ha en ny. Frågan är vad man gör med den speglen. Det är en stor väggspegel, typ halvkropp, men guldram. Den är jättefin så jag skulle vilja ha den nånstans men den är så stor så jag vet inte vart den skulle kunna få plats någonstans. Hmm, tål att tänkas på.

Fredag idag vilket innebär att jag slutar om en halvtimme! =D
Jippie!

Kommentarer
Postat av: mamma

Blir nog fint gumman !

2009-05-16 @ 00:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0