leker lite vid datorn :D



Rätt mysko, jag har alltid velat ha en hund men det har alltid varit nått ivägen.. Och bara så där så har jag en hund som är min och calles helt och hållet. Inte som med hästar som mamma egentligen äger och som hon har yttersta ansvaret för utan Skrållan är min och Calles, det är ingen annans som står på försäkringar eller som bokar vetrinär tider utan det är MIN hund, eller ja det är VÅR hund men tror ni förstår vad jag är ute efter ;D rätt coolt tycker jag ändå...

Annars rullar det på, mamma ligger på soffan och är sjukskriven så jag och ellen tar hand om hästarna de enda jobbiga är tidiga mornar innan jobbet =P men sånt får man leva med...

Nä dags att göra annat!

Ha de gött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0