vilken dag

Mitt huvud är helt upp och ner, det funkar inte alls någonstans =P Gick till och med in i dörrkarmen XD ojoj...

Snart Taizé =D helt underbart! Men gud vad jag kommer sakna min älskling, eller mina älsklingar.

Suttit och tittat runt efter min kamera men med min ekonomi lär det dröja innan jag har råd att köpa en. Måste gå att lösa ändå, egentligen är det ju inte min ekonomi det är fel på utan snarare det faktum att jag är väldigt bra på att unna mig saker och handla lite för mycket. Illa men sant.

Jag har det faktikst riktigt bra ställt, vi har inga dyra räkningar och båda har pengar som rullar in, i alla fall just nu. Mitt vik ta snart slut och då är vi tillbaka där vi började. Inte allt för länge dock hoppas jag. Inte så att jag tycker illa om jobbet eller så att jag inte trivs men jag vet att jag inte vill bli kvar där och jag har jobbat med hemtjänst flera år nu. Känner mig väldigt klar med det för att vara ärlig men pengar måste man ha så det är bara att bita ihop.

Nä tillbaka till min lilla värld där jag ska komma på vilken arbetssyssla jag ska göra nu!

Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0