Trött och hungrig

Det faktum att jag inte är hungrig på morgonen visar sig de gången jag inte tar en skorpa eller ett digistivkex till morgon kaffet på jobbet... Jag blir grymt hungrig! Så är fallet idag så det blir en skorpa och lite vatten nu lite spontant...

Jag är grymt trött! Jag och Calle måste se över våra sovtider, han säger att han i princip somnar i bilen! NOT OKEY! Är det konstigt att jag blir nervös när han igår inte skickade sms som han brukade? Jag vet att jag är nojjig men men, sån är jag... Inte det att jag kräver att han ska göra det och visa dagar skickar vi inte godmorgon sms. Ett sms så där på morgon är en rest från när jag var i Karlstad, ett sätt att säga godmorgon :D Eftersom han går upp så tidigt så ser vi aldrig varandra på mogonen så nu är det ett sätt att säga godmorgon. Jag tycker om det :D <3

Själv försover jag mig nästan varje morgon men aldrig så mycket, blir ofta frukost på jobbet. Vilket passar mig för då hinner jag bli hungrig ;) Annars rullar det på, igår grillade vi med Ellen och Rasmus. Alla var trötta hungriga och irriterade. La sig efter lite mat i magen...

Tycker jag är duktig som lyckas mobilblogga också! ;D

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0