snart hemgång

Snart är det dags att rulla hemåt, först till ica och köpa tsatsiki! Kom på att vi skulle grilla ikväll och då måste jag ha det!
 
Måste tvätta också :S vi har en GRYMT stor tvätthög hemma eftersom jag i princip vände upp och ner på min väska efter taizé och inte riktigt haft tid att tvätta. Borde väl egentligen mocka ur och plocka bort kaninburen men vill inte göra det. Inte än i alla fall...

Planen för kvällen är att mysa med Calle och Ellen, åka iväg och ta ett dop. Kanske kan köra fram finbilen?  Vem vet ;D
Om det finns tid blir det en ridtur också...

Vet att det har varit dåligt med de Taizé inlägg jag lovat mig själv att fixa men tänkte börja med det ikväll.... har en del bilder från helgen också....

Man kanske skulle börja mobilblogga?? v =P

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0