min vecka

som skulle vara lung och mysig verka inte riktigt bli så, utan istället verkar det bra bli onsdag ledig!

tis: Gudstjänstmöte, måste gå då alla ungdomar verka ha annat för sig
ons: inget planerat än
tors: Taizésvänner inför Taizé
fre: Redigera DÅM protokoll på stiftet (Orka åka till uppsala!)
lör: 04.30 åka till Taizé

då ska jag dessutom hinna packa och träffa Linn och Emma, mysa med mina älsklingar som jag kommer sakna ihjäl mig efter! Suck, hur ska jag klara mig tion dagar när jag inte ens hinner träffa folket hemma innan jag åker!? Usch säger jag bara.

Until later


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad mkt du ska hinna med. :P

När ska du ha tid för mig då? :P Nevars. :P



Men du får ha det gött borta i Taizé.



PUSS

2009-06-09 @ 17:17:13
URL: http://thelindalinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0